28 december 2015

Kan du London?







Grattis Staffan!
  
Idag firar vi min Staffans födelsedag.
Det var sång och paket i morse innan arbete. Ja, sång (det råder delade meningar om det är sång eller läten...hahaha) av mig och Wille. Maja stod bredvid och sov hahahahaha - dessa tonåringar. Min röst höll verkligen inte kan jag tala om. Ovanpå förkylningen har jag fått hosta och är hes. Bara elände.. så klart inte.
Det var i alla fall en mysmorgon.

Nästa gång min finaste man fyller år vill vi vara i London :O). Men..vi har inte en suck om var vi ska bo eller vad vi ska göra. Så klart kan man googla alla sevärdheter, men det är ju bra om man får andra tips också. Framför allt var man ska bo.....Det finns ju 1000000 olika hotell att välja mellan.

Har du tips på boende?
Snälla skriv!!


Julen är nu slut.

Vi har inte "julat av" än - det gör vi till helgen. Jag vill ha dessa varma ljus tända lite till tycker jag. Dessutom firar vi nyår i vårt hem i år och då blir det mysigare så här. Det är arbete som gäller dessa tre dagar och sedan är det min tur att vara ledig. Då tänker jag inte vara sjuk i alla fall.

Kan du London? Glöm då inte mig..

Kram Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...