2 december 2015

Alcazar & Stockholm


Helgen som gick var vi i Stockholm och såg Alcazar :)
JÄTTEKUL!! Kanonhelg måste jag säga. Det innehöll allt en rolig helt ska innehålla.

När alla ska ha en drink innan, så har nöden ingen lag :) -

Jag och Staffan var redo!

Träff i vårt rum - fördrink.

Kungsan!

Hamburger Börs - here we come!

Välkommen in!

Skål!

Hej från oss!

Wow





NK i fin ljusskrud

Fint!

Avslutade på restaurang Göteborg i Hammarby Sjöstad.
Där träffade vi Staffans kusin Niklas - som äger bland annat den restaurangen.


Just nu är jag sjuk i bland annat magkatarr... Är hemma och försöker "lugna ner mig" och inte stressa. det är inte så lätt efter denna hösten och den stundande julen - men nu har kroppen sagt ifrån och då måste jag lyssna på den. Jag tar en sak i sänder. Njuter av dagen i dag och det som ska hända i morgon tar vi i - ja just det - i morgon!

Kram Eva



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...