12 november 2015

Minionercitat



Jupp!

Jag är ett stort fan av dessa Minioner.
Framför allt deras citat som ofta stämmer in så himla bra :o). Jag har inte sett filmen - det kanske jag borde. Vet att barnen har sett den - så jag får kanske göra det själv. Eller så tar man en söndag kväll och tittar på den ihop ändå. Wille såg den på ett fredagsmyskalas hos en kompis - och jag vet att han somnade...hahahahaha...i deras soffa ihop med några kompisar (måtte varit en hård vecka).

Gissar att Wille därför egentligen inte har sett hela?!

Tisdag- & onsdag kväll var vi i stallet hos Lewis.
Maja har nu slutat på hopplektionerna på ridskolan. Hon har helt enkelt tröttnat efter 12 år på ridskola. Det kan jag förstå. Jag tycker det är synd (det ska jag inte sticka under stol med), men jag förstår henne. Målet nu är att rida in Lewis ordentligt, så att Maja efter sommaren kan ta privatlektioner istället. Man måste ju fortsätta att utvecklas! Kanske har Lewis fina ägare Julia lyckats låna/hyra andra hästar som Maja kan ha innan dess om hon vill ta privatlektioner. Bästa Julia!

Istället för hopplektionen i tisdags var vi därför hos Lewis. Troligtvis blir det tre dagar med denna fina påg, per vecka, istället för två. Det kan jag stå ut med :o)!

Idag är det torsdag
och det innebär att jag äntligen ska träna igen. Hoppas jag kan gå ner en stund innan och gå på motionsbandet 30 minuter innan BodyPump passet. Så har jag gjort två pass idag. Hoppas..

Ha det gott!
Kram Eva


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...