16 november 2015

Glögg







Erbjudande från IKEA.



Myskombo
Det tycker jag är ett trevligt ord. Precis som myskläder. Myskombo...mmmm. Jo, det kan man ju lugnt säga att glögg och pepparkakor är. IKEA har just nu detta erbjudande och jag funderar starkt på att åka dit och köpa det. Tror nog det är gott dessutom. Vad tror du?

Glögg, pepparkakor, grönmögelost och en brasa i kaminen. Det är vad man ska njuta av nu under hösten och vintern. Man måste, i dessa tider, försöka leva som vanligt och njuta varje dag. Inte låta hemskheterna styra varje minut - då vinner hemskheterna..

Ta hand om varandra och kramas mycket varje dag!
Kram Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen pÃ¥ veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...