24 november 2015

Flyinge




Hela förra veckan stod jag på mässa. Jag representerade min arbetsplats Arkitektkopia. Här var jag från tisdag - fredag. Himla kul! Träffade många trevliga utställare (det är egentligen dom som är våra kunder), såg många fina ekipage och gjorde affärer :o).

På fredagen hade vi vår klass som vi representerade och här ovan på bild är det jag längst till höger och prisutdelaren är Flyinges VD - och så är det vinnaren av denna klass och han heter Jan Meves på hästen Dimond Foxy. Jan kommer i från Tyskland.

Helgen gick lika fort som veckan..

Fredagskvällen tillbringades hemma med fredagsmys, flanellpyjamas, tänd brasa, familjen, thaimat (hämtmat) soffhäng. Härligt.

Lördag.
BodyAttack-träning. Stallet 4 timmar. Hem och fixa och pussa på mannen som fixat och donat när jag varit borta. Vi förberedde och gjorde goda mackor och lagade mat mm. Goda vännerna Tessan & Roger och Linus, kom sedan hit och så hade vi helgmys!! Helgmys är minst med en övernattning. Så vi hade helgmys till efter den långa härliga söndagsfrukosten.

Söndag.
Långfrulle. Till mamma. Tvätta. Städa. Träna BodyStep.

Jupp, nu är det ny vecka och full rulle!
Kram Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...