29 oktober 2015

Vintertid

Fniss.. stämmer in på ganska många. Eller hur?

 Så var det torsdag igen.
För en vecka sedan fick min mamma en kraftig hjärnskakning och fick åka med ambulans till sjukhuset. Efter kom jag så klart. Men, samtalet fick jag Fy fasiken säger jag bara för att vänta och vänta och vänta och vänta... 12 timmar senare så fick mamma komma in på AVA för lite övervakning - då hade hon röntgats och fått prata med kirurgläkaren. Själv hade jag däremellan sovit på en pinnstol, legat på golvet och sovit med jackan som kudde - suttit bakåtlutat och sovit och när klockan var 04.00 och mamma kom i en skön säng - så körde jag hem.

Herregud vilken skön säng jag har!

Nu börjar mamma repa sig. Det var en kraftig smäll och mamma har bott hos oss sedan dess. Yrsel, minnesluckor mm vill man ju gärna ha koll på. Det tar på allas krafter. Vi tar en dag i taget.


I morgon är det dags för Willes fredagsmyskalas :D!
En massa härliga 9-åringar intar huset klockan 18.00. Då står det mat, läsk, popcorn, lekar och film på schemat.

Jag behöver ladda batterierna ;)

Kram Eva

2 kommentarer:

  1. Sänder en massa kramar och styrka!

    SvaraRadera
  2. Oj det var inte kul att höra hoppas det är bättre :/ stora varma styrke kramar till dig ❤️❤️❤️

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...