5 oktober 2015

Tuffa helger..


Ett smart sätt att använda sugrör!

Sugrör
Trassel bland guld– och silverkedjorna? Ta för vana att trä upp alla halsband på ett sugrör och trasslet är ett minne blott!
Jag har inte provat själv - men tyckte det var smart. Mina halsband snurrar in i varandra varje gång och jag får frispel när jag ska få fram ett halsband.

Helger
Helgerna är fullspäckade med "att-göra" och "att-uppleva". Det är både kul och jobbigt och framför allt blir jag himla trött när det är så mkt bokat. I helgen har min arbetsplats flyttat till ny adress. I helgen har jag därför skruvat ihop en massa bokhyllor och saker och ting och hittat sin plats. Ja, än är vi inte klara - men det är på gång.
Vi har varit hos Lewis och Maja har ridit - första gången han gick utan handledare. Går framåt med stormsteg!
Efter Lewis var vi hos goda vännerna Linda och Henrik och käkade himmelsk middag. L & H bor bara ett kvarter bort och det kändes ovanligt att kunna gå till kvällens aktivitet. Trevlig upplevelse.
Med mera med mera...

12-veckors schema
Idag gick startskottet för Staffans och mina 12-veckors schema med både mat- och träning. Våra (ganska) hälsosamma veckor och det kräver minutiös planering. Kul! Om det blir bra resultat ska jag visa före och efterbilder... Vi har vår "egen" PT som knåpat ihop detta.
Spännande!

Nä, nu ska jag sova...blir trött...
Kram Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...