8 oktober 2015

Suddigt...


Lantliv/Ljusterö Foto Klas Sjöberg
Jepp, här kan jag sitta vid brasan och dricka ett gott vin
bild lånad från www.lantliv.com

Header
Tröttnade på dom gamla fotona på min header. Gjorde en ny och nu tycker jag att alla foton är suddiga.. Ja, ja - den får leva så ett tag tills jag orkar göra en ny :). Fotona är i alla fall mer uppdaterade.

Schema
Torsdag idag och det är verkligen fullspäckade dagar och kvällar. Vårt mat-veckoschema gör att man måste planera in i minsta detalj och det tar faktiskt ganska lång tid att fixa ihop morgondagens alla mellanmål, luncher med mera. Men, när man väl sitter här på jobbet så är det fantastiskt skönt att veta exakt vad jag ska äta. Behöver inte gå ut i köket och dregla över godis och annat onyttigt.. Jag är liksom inte sugen på det när jag är mätt. Mätt är jag alltid känns det som. Härligt!!

Hästdoft/stank
Jag tycker om hästdoften - det är en härlig doft. Framför allt om jag får snusa på hästens hals när han är varm och go. Myskänsla och inger en trygghet.

Men... när det stinker från kläder och hår - då är det inte lika roligt längre. Jag har faktiskt aldrig varit med om att hår och kläder stinker så som det gör från där vi är nu. Jag vet att halm kontra spån gör stor skillnad, men jag har inte upplevt det så här.

Igår hade Maja mössa på sig och då lyckades hon hålla håret fritt. Det måste jag också fixa - kan inte tvätta håret vareviga dag. Snacka om risbuske då..

Dessutom är jag ju jättesnygg i mössa *harkel*.... eh...eller inte..

Kvällens aktivitet: Pumpa svetten genom kroppen - dags för BodyPump!

Kram Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...