14 oktober 2015

Mörkt. Mysigt eller jobbigt?

Kaminen, vårt absolut bästa köp!
Hepp..vad dagarna går fort. Eller gör dom det egentligen? 
Är det kanske för att det blir mörkt tidigare nu som det bara känns så? Så fort mörkret kommer så går min kropp in på sparlåga - alltså kan man inte syssla med tvätt och dyl när det är mörkt... Nä, då måste faktiskt kroppen vila lite - eller precis tvärtom vara i träning :o)!

Hur känner du; är det mysigt eller jobbigt nu när vi går in i den mörka årstiden?

Utan vår kamin hade jag nog deppat ihop totalt. Helt ärligt alltså. Kaminen gör att det blir 1000-gånger mysigare när det är kasst väder. Kasst väder har vi ganska ofta under vinterhalvåret.. Jag älskar att sitta i fåtöljen vid brasan och njuta av värmen. Det blir en sådan härlig värme av det och knastrandet från veden inger en rokänsla. 

Jag vidhåller i alla fall att kaminen är ett av våra absolut bästa köp genom tiderna! 

För övrigt så är jag inte förtjust i mörker. Jag njuter som mest av våren när det är som ljusast. Energin är på topp då! 


Ha en skön onsdag!
Kram Eva





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...