7 oktober 2015

Inspirerar faktiskt


Ikea Råskog på nytt sätt
Råskog :)

Bra sida
Jag har några gånger nu varit inne på Sköna Hem´s hemsida och fått mycket inspiration. Det finns till exempel 10 olika förslag på hur man kan använda IKEA´s rullvagn Råskog. Jag tro minsann att jag ska köpa hem en. Jag ska fråga om Maja vill ha en på sitt rum till ovan bild. Smink, parfymer, hårtork mm. Man kan ju alltid spraymåla den i någon passande färg. Annars tar jag kanske en själv och har böcker, tidningar och annat man behöver vid soffan :o).

Doft..
Igår efter jobbet var jag först med Maja på hennes hopplektion, sedan körde vi nästan direkt till frissan och gjorde oss fina i håret - med tillhörande hästdoft :o). Nu är vår frisör också hästmamma, så hon är van och det gjorde inget. Skönt med tanke på att jag har så svårt att få till tider...

Kvällens aktivitet: Till Lewis i stallet.

Kram och hej!
Eva























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...