19 oktober 2015

Bidde inget...





Maja på Lewis och Julia på Ella.
En härlig lördag i stallet.
Det bidde inget *snyft* höstfixande i trädgården i helgen. 
Det har regnat hela tiden..och då vi inte har ett förråd att sätta in det i, utan packar in allt i presenning, så måste det vara torrt. Det kan man verkligen inte påstå att det har varit. Nä, att plocka undan utemöbler mm får vi nog göra när tillfälle ges (när nu det är i våra fullspäckade scheman..) Kanske i veckan eller kanske nästa helg?!

Vi har hunnit med annat. Bland annat har jag ändrat från sommarkläder till vinterkläder. Jo, jag gör så. Inte för att jag egentligen vill -utan för att jag har inte plats för både och *suck*. Den dagen vi känner för att påbörja ett nytt projekt - då blir en en WIC (Walk in closet) för mig - johoooooooo!

Men..vi vet inte när det blir. Så fram tills dess så plockar jag fram och tillbaka och fram och tillbaka och retar mig varje gång. Nu kan jag dock berätta att jag är extremt glad över att jag har ordning och reda på min garderob/vind/förråd/förvaring/ - eller vad man ska kalla det. Ett ställe där jag har allt.

Hela ovanvåningen städades och inget stök och bök låg framme och störde min ordning...................................................ända tills i morse när jag gick upp. Maja städade tydligen igår och det kom inte längre än precis utanför hennes dörr.........*djupaste sucken ever*...

Men, vad gör det så här en måndag. Inte tänker jag plocka undan det ändå. Jag ignorerar det helt och hållet. Är det inte borta ikväll får jag istället ett smärre utbrott och då tas det bort, inbillar jag mig ;o)

Ha det gott!
Kram Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...