23 september 2015

Gofika hos mig!

9. Skafferi
Men jösses vilken smart lösning på skafferi.
Till och med jag kan ju ha ett skafferi under trappan..
Fast då lär jag få hitta plats till mycket annat skit - fast det kanske det kan vara värt?

Gofika-kväll
Ikväll har jag haft 8 trevliga människor  hemma hos mig på Gofika och Tupperwarevisning. En gång om året är det vanliga - har haft det i 14 år nu.. Ni kan ju förstå hur mycket plastburkar med mera jag har  hemma. Det mesta använder jag faktiskt :O). 1/3 har jag köpt och 2/3 har jag fått som värdinna. Jag kan verkligen rekommendera många av deras produkter!

Det blev en mysig kväll, synd bara att man inte hinner prata så mycket med alla. Önskar jag hade fikaträffar lite oftare med vänner och släktingar.

Man ska kanske ta och planera in det?  Det är ju så lätt att träffas över en kopp kaffe och något gott och nyttigt att smaska på. Min fika ikväll var både god, nyttig och onyttig... Man fick själva blanda till det man ville ha.

Kiwidelar
Små vindruvor
Physalis
Rostade nötter
Smulad Digestivekex
Neutral kvarg
Vanilj kvarg


Gott!
Jag tog så klart lite av allt...jag kan ju aldrig välja...


Ha det gött!

Kram Eva

3 kommentarer:

  1. Kul med gofika och goda vänner på besök! Minns dessa tupperware partyn som man hade då barnen var små. Jag har en hel del plastbyttor, som jag absolut fortfarande använder! Inte dumma produkter alls! Det lät så gott allting som du bjöd på,mums!

    SvaraRadera
  2. Tupperware-burkar har jag några stycken (3) och de är outslitliga! Har också sett den där lösningen på skafferi och tycker det är en kanonidé egentligen om det inte vore för att man måste böja sig när man går in!

    SvaraRadera
  3. Alltid trevligt med gofika och vänner. En bra kombo! Fin helg till dig!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...