29 september 2015

Elekticitet

Jag fick el-ljus av min kära faster :).
Ljus
Jag fick tre el-ljus av min faster häromdagen. Dessa är ju bara sååå bra. Framför allt på morgonen när man vill mysa till det, men inte vågar tända en massa ljus med risk för att man glömmer släcka. På den översta finns det dessutom timer. 

El-ljusen hade jag även på buffébordet i lördags på kalaset. Blev också lite så där småmysigt.  Ett bra tips med andra ord!

En glad Wille när vi sjöng för honom i lördags!
Flytt
Här på jobbet är det rörigt som f@n.. Vi flyttar hela företaget med början på torsdag. På fredag går flyttlasset för oss på säljavdelningen. Så just nu blandas arbetet med flyttkartonger och damm.. Men, lite ombyte förnöjer säger man ju.
Det ska bli himla skönt att komma till nytt ställe - nyrenoverat kontor och fina möbler. Det ser jag verkligen fram emot. Kul att det änder lite annorlunda nu så här på hösten.

Kvällens aktivitet: Hoppträning med Maja.

Mer än så orkar jag nog inte idag.... Jag strök alla kläder igår, så jag är nöjd. Idag kanske jag ska lägga kläderna på sin plats.. Eller så lägger jag mig i soffan och latar mig :)

Ha det gott!
Kram Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...