18 augusti 2015

Slutet

Stort lantligt kök med kamin.
Fin-fint kök från lantliv.com

Så var strax sista semesterdagen avverkad.
Sorgligt, men sant..


Jag har haft en underbart härlig sommar med mycket sol och bad och umgänge. Precis som jag planerat. Men..det är alltid med lite vemod jag konstaterar att ytterligare en sommar har gått, och att barnen nu börjar i 8:an och 3:an. Huj vad tiden går.

Fast, jag anser ju så klart inte att sommaren är slut bara för att jag börjar jobba. Nej, nej, nej - än har vi mycket kul att se fram emot och i vår trädgård sitter vi varje kväll och käkar middagen tills vädret säger nej.

Här skall njutas många middagar innan hösten tar över.

Ha en skön kväll!
Kram Eva

1 kommentar:

  1. Nä sommaren är inte slut , ljumna kvällar är underbara och nu hoppas jag på brittsommar ;) värme länge ...
    Kramis

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...