25 augusti 2015

Nytt vid matplatsen

Före
Ny lampa!
..och nya stolar!

Jepp, vi är nöjda.
Det tog hela kvällen att skruva ihop stolarna, men det var det värt. Himla sköna att sitta länge i och äta och prata och umgås. Bra va?

.........då kan jag bocka av det på listan :o).

Inatt har jag varit vaken
en timme vid 3-tiden. En helikopter snurrade ovanför området hur länge som helst och det lät extremt högt och var otäckt. Blev klarvaken. Smög upp och tittade ut, polishelikopter så klart - gissar att dom jagade någon, så jag vågade inte tända när jag gick ner på toa (var så klart nödig....) Tänk om "tjuven" var i vår trädgård och såg mig tassa omkring..

Undrar vem som blivit mest rädd?

Full arbetsdag som vanligt och hoppträning för Maja ikväll -kul! Hoppas det slutar regna så att dom kan vara i parken.

Ha en skön tisdag!
Kram Eva

1 kommentar:

  1. Usch obehagligt hade också låtit ljuset varit släckt :/
    Hur gick det med hoppningen ??
    Så till köket som verkligen blev såååå snyggt !!!
    Förstår att det var skönt att sätta sig ner efter ha skruvat ihop dessa underbara stolar :)
    Kram och ha en underbar onsdag :)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...