24 augusti 2015

Härliga måndag!

Från vår "kollo-helg"

Försöker peppa mig själv :)!

Men, det är en ganska härlig måndag faktiskt när jag tänker efter. Vi har ändrat lite på morgonrutinen med Wille (gick bra) och morgonen var lugnt och skön.

När jag kom till jobbet var det värre...Vattnet avstängt till efter 13.. - Hallå!! Det blev lite jobbigt...någon sprang in i affären och köpte vatten och plockade fram den gamla kaffekokaren så att vi fick vårt morgonkaffe i alla fall - toabesök får vi vänta med..

Vore bra om man fick en förvarning..

Helgen har varit underbar
- Mysfredag med familjen och mamma.
- Först lite träning på lördagen och sedan åkte vi på "kollo" till T&R. Fantastiskt härlig dag med mycket mat, underbart soligt och varmt väder, bad, spel, grillning, prat och skratt! Övernattning och god frulle på morgonen.
- Igår var vi inom IKEA och köpte ny matbordslampa och lite annat smått och gott. Förhoppningsvis ska vi köpa nya stolar idag :). Vi får se vad vi hinner med.

Nu kör jag vidare denna måndag och önskar dig en härlig dag!
Kram Eva

1 kommentar:

  1. Lät som en perfekt helg !!!
    Hoppas veckan börjat bra vännen !!
    Kram

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...