31 augusti 2015

Badrummet..

Nya skåp (vänster sida i bild)

Konferens
Efter två dagars konferens i Stockholm (torsdag-fredag) så kom jag hem till dukat och härligt middagsbord ihop med familjen :) i fredagskväll.. Det blev en lugn och skön fredag och jag somnade i soffan ganska så snart efter att jag satt mig i den... Trevligt sällskap..?!
 
Cykel
I lördags var vi på jakt i flera timmar efter en cykel till Wille. Han vill ha BMX-stilen på en cykel och den ska vara 24 tums. 

Hrm..... Jo, det finns ju...
 
OM man vill betala flera tusen för en cykel. Det vill inte vi :/. Extremt onödiga pengar för en cykel. Framför allt som han ska cykla med den till skolan och där ska den stå oövervakad. Jag vet ju att om vi köpt en dyr cykel och den sedan blivit stulen - så hade jag fått ett rejält frispel... 

Nä, det får faktiskt bli en begagnad. Det finns fina begagnade - fast dom säljs väldigt fort och vi hann inte med i helgen alls. Får se om det kommer något nytt snart.

Badrum
I går fixade vi till badrummet lite. Vi monterade upp två skåp på väggen. På vänster sida i bild. Behövde verkligen förvaring... Det var fullt i skåpet under vasken och där skulle både handdukar och annat skrafs få plats. Det fick det inte...
Men, nu har jag helt plötsligt gott om plats och nöjd är jag när jag går in i badrummet :o).

Måndag
Nu har halva arbetsdagen på denna måndag gått. Hemma ligger Maja och är sjuk :(. Inget skoj alls. Ont i halsen och feber. Suck. Synd om henne. Måtte inte jag bli smittad. Vill verkligen inte.

Kvällens aktivitet
Föräldramöte för Wille.

Nä, dags för lunch och inköp av bomullspads. 
Ha det gott!
Kram Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...