13 juli 2015

Sista veckan ❤️

Samlad bild över helgen :)
Whohooo :), sista arbetsveckan innan fyra veckors semester! Verkligen härligt!
Efter en himla bra helg, så är det helt okej att jobba. Vi tog verkligen vara på helgen. 

Började lördagen med ett hårt BodyPump-pass - svettigt värre och jisses vilken träningsvärk det blev...
Sedan hämtade vi hem dottern från träningslägret på AW. Hon avslutade veckan där med en Pay&Jump - gick jättebra! Körde direkt hem och påbörjade grillning och lördagsgott ihop med Tove & Peter - sedan satt vi ute hela långa kvällen och åt och drack gott och pratade och skrattade. 

Visst är det härligt med sommar när man kan sitta utomhus - ja okej, med en filt om axlarna och benen - men ändå - det är ju underbart!

Igår tvättade jag och tvättade och tvättade, och tränade. Allt i min egen takt och det var en härlig söndag.

Nu jobbar vi vidare :)

Kram Eva


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...