Rosen ros Hämta länk Facebook X Pinterest E-post Andra appar juli 08, 2015 Min fina ros, äntligen kan jag ta in lite och njuta av henne även inomhus.Kram Eva Hämta länk Facebook X Pinterest E-post Andra appar Kommentarer Susanne ❤️8 juli 2015 kl. 23:10Älskar rosor !!Är sllt bra med dug finaste ?KramSvaraRaderaSvarSvaraLägg till kommentarLäs in mer... Skicka en kommentar Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).Varma kramar från Eva
Älskar rosor !!
SvaraRaderaÄr sllt bra med dug finaste ?
Kram