25 juli 2015

Lördag förmiddag

En god bok

Bok
Jag har ju börjat läsa mina sommarböcker. Första boken är den ovan "Vinter i drömhuset". En ganska så bra bok (är ju inte klar än) - en feelgood bok utan lemlästning och feta problem :o). Jag mår helt enkelt bra när jag läser boken. Det kan bli ett ganska högt betyg....

Återkommer när jag läst ut den!


Morgon
Jepp, det är nu lördag förmiddag och vi tog sovmorgon allihopa (som är hemma). Vi sov till halvtio och nu är Staffan iväg och handlar frukost. Det blir en långfrukost med tända ljus och mys. Det är ju skitväder ute så man får göra det bästa av det. Vi är inte deppiga för det, vi ska träna ihop idag (jättekul!!) och ikväll ska vi hem till goa vänner.

Goa vänner ger oss energi och det är viktigt så här i semestertider & visst är det härligt att det är sommar och semester!!

Kram Eva


Vårt sovrumsfönster ut mot världen (eller grannen i alla fall...)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...