14 juli 2015

Jag har hjälp!

Min fina Wille.


Idag har jag hjälp på kontoret :).
Wille är hos mig idag och fördriver tiden. Han ville inte vara på fritids denna vecka då dom skulle vara på förskolan - inte var där några kompisar heller. Så vi pusslar vad vi kan denna veckan med passning. Spelar inte Wille någon roll - han är glad över att ha sommarlov!

Åhus.
Idag har Maja åkt iväg igen.. *snyft*. Nu har hon åkt till Åhus med kompisar och kompisens pappa till deras stuga. Helt rätt (eller fel) vecka att åka på . Det är ju Åhus beachhandboll Festival. Mycket att titta på :). Gissar att tjejerna kommer att ha fullt upp.

BodyBalance
Igår hade jag av misstag bokat in mig på ett BodyBalance pass. Men, då det var Li som skulle vikariera så ville jag så klart ändå träna. Sagt och gjort - det blev ytterligare ett träningspass i en extremt svettig lokal.. (inte min vanliga). Ikväll är det mitt "vanliga" BodyBalance pass nu under sommaren, så det är väl bäst jag tränar det också... Det är så sköööönt att träna!


4 dagar kvar - sedan semester! Visst låter det väl härligt?!

Kram till dig från mig

Eva



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...