20 juli 2015

Första dagen

 

Svårt att ta in det.. Sitter här i soffan i pyjamas och klockan är över tio på förmiddagen. Jag har semester! 4 veckors semester!
Barnen sover fortfarande. Har en del sömn att "ta igen" från helgen (även om man inte kan det). En otroligt härlig känsla det här. Den tycker jag om.

Jag har druckit en kopp kaffe, ska strax hämta den andra och även då krypa upp i soffan. Vi har inget bokat idag. Eller ja..vi ska in till stan och lämna en kostym. Tror jag ska ut i trädgården en sväng också. Det finns ogräs att ta bort har jag sett ;o) och så har jag bokat ett BodyPump-pass idag. Så det var ju inte helt sant, men nästan i alla fall. Skulle det kännas fel, så kan jag ju skita i ogräset och avboka träningen...*fniss*...

Tar dagen som den kommer med andra ord! Härligt!

Kram Eva



1 kommentar:

  1. Så skönt utan att ha en massa planerat! Njuter här med :) Några grader varmare så blir jag riktigt nöjd! Kram

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...