29 juni 2015

Trött måndag

lantliv.com ger enkelt sommartips: kyl drycken i havet
Naturlig kylning av dryck.
Eh..jag har ingen sjö i närheten inte heller ett badkar.
Hur gör jag?




Konstigt.
Har varit hiskeligt trött hela dagen.


Ja, det är inte konstigt att jag har varit trött, det konstiga är att jag fortfarande är vaken..
Jag har ofta svårt att somna på söndagar. Än svårare när två tonåringar fnissar och skrattar högt i tron om att dom är helt tysta.. Plus att jag ju haft en veckas ledigt. När klockan var 03.30 i natt cirka började jag bli något stressad av att jag fortfarande inte sov.


Dagen har ändå fungerat bra. Jobbat med blixtens hastighet...eller inte...


Nu sitter jag här i soffan. Jag har två sovande pågar bredvid mig. Staffan i fåtöljen och Wille i soffan. Wille somnade förresten redan vid 19-tiden och har varit vaken och ätit lite och sedan somnat om. Staffan lär ha ont i nacken i morgon - men det är skönt för honom att han sover. Men, varför sover då inte jag?


Troligtvis på grund av att jag är övertrött och hellre svarar på enkäter och bloggar än något annat ;). Men, efter detta inlägg ska jag släcka lampan och även jag luta mig mot soffkuddarna lite. Tonåringen har ju sommarlov och tydligen sommarlovstider - så som den ansvarsfulla förälder jag är så vakar jag så att hon kommer hem oskadd i tid.

Hoppas på en natt med ostörd sömn.


Kram till dig från mig
/Eva



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...