4 juni 2015

Kan man backa?

Eller hur!!!

Kan man få bakslag och bli sämre när man precis började känna sig lite bättre?
I så fall gör jag det idag... känner mig sämre än i går. Suck.
Huvudet var som en stor medicinboll och lika tung när jag gick upp i morse för att väcka Maja... Kände mig lite smått chockad faktiskt, för jag hade förväntat mig att känslan skulle vara precis tvärtom - jag har ju varit hemma och vilat i tre hela dagar.

Fast det räcker kanske inte? Nä, tydligen inte - idag är jag hemma min fjärde dag. Bläääääääää
Jag börjar kunna alla serier på TV :( - jag börjar även få sitt- och liggsår (ja inte på riktigt alltså) och jag har duktig träningsabstinens. Träna lär jag inte kunna göra på hela denna veckan och det är ett stort bakslag för mig.

Men, jag kommer igen :)! Jag lägger mig i soffan igen och slumrar lite till "Malou efter tio".

Wille och Staffan känner sig i princip friska nu. Det blir jobb och skola för dessa två i morgon.
i morse sa Maja att hon kände av lite i ena sidan av halsen...Hoppas det inte var så, för då är det hennes tur att ligga hela helgen..

Kram till er alla!

/Eva
ps. Vilket deppigt inlägg... - hoppas nästa blir roligare :o)! ds

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...