1 juni 2015

Inte bättre..

Denna bild andas sommartorp och löften om ledighet!
Men..var är sommaren???

Bild från www.lantliv.com
Usch, varför mår man så mycket sämre på kvällen? Tyckte jag kände en förbättring under dagen - och så var det säkert också. Men nu är jag sämre igen.. Det blir smärtstillande och sänggående!

Staffan kom, mycket riktigt, hem på eftermiddagen - inte heller frisk. Så under eftermiddagen var vi tre som låg i soffan och en som låg i sin säng. Snacka om sjukstuga!

I morgon lär vi vara tre hemma. Jag, Staffan & Wille.

Maja känner sig frisk och sticker till skolan. Jag ska vara en snäll mamma i morgon och skjutsa henne och kompisarna. Kan man trä en påse över huvudet så att man slipper synas? Eller kanske keps och solglasögon och tonade rutor? Ja, ja skit samma - tjejerna är glada om dom får skjuts och det kan jag ju aldrig ge dom i vanliga fall så jag passar på att curla lite ;o)

Örk, jag tar och lägger mig nu. Jag och min såriga hals och rinnande näsa..

Hoppas du som läser mår bra!!

Kram Eva



1 kommentar:

  1. Krya på dig /er ❤️
    Hoppas du känner dig lite bättre nu stor kram Sanna

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...