11 juni 2015

Dagen innan

Det är glada miner här hemma idag. Sista skoldagen innan skolavslutning i morgon ❤️. 
Maja var till och med vaken innan mig...har aldrig hänt. Wille är redo tidigare än vanligt och jag har en stund över i soffan. Tittar på nyheterna och bloggar. 

Smolk i bägaren är ju att man ännu inte hittat den 17-åriga tjejen... Räligt och väldigt olustigt. Hoppas dom hittar henne. 

Ikväll ska jag träna BodyPump efter mitt uppehåll..känner mig taggad men inte lika stark som innan så klart. Ska bli skönt. Igår tog jag en kvälls-PW i det härliga vädret. 

Men först kör vi igång denna morgon!

Kram Eva❤️ 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...