9 maj 2015

vi är rika



Stefan & Mausi

Man kan vara rik på många sätt som ni vet. Många tänker först och främst på pengar när man säger RIK. Jo, det gör jag också så klart :o) - men tyvärr är jag inte rik på pengar. Jag hade gärna vunnit en hiskeligt stor summa pengar om jag ska vara ärlig. Om jag blivit lyckligare vet jag inte -men jag hade blivit av med skulder och det hade i alla fall gjort mig med mer pengar.

Ett annat sätt att vara rik på är ju att man är rik på vänner!
Vi i min familj har förmånen att ha många härliga vänner runtomkring oss. På bilderna ser ni ett axplock. Vi umgås så mycket vi bara kan med våra vänner. Mysiga träffar inklusive övernattning för att vi ska kunna slappna av och ta det riktigt lugnt, mysiga middagar med mycket snack och ibland en aktivitet (som idag med marknaden eller bowling kanske), söndagsmiddagar när vi har lite bråttom men ändå vill träffas, träffar på annat ställe som hotell, spa eller resa till annan stad - ja vi gör faktiskt mycket roligt ihop med våra vänner.


Jag känner mig rik!

Nu har jag haft en
lugn och skön morgon. Gick upp klockan 8 för att vakna och för att äta frukost så att jag kan träna klockan 10. Nu är det snart dags att byta om och jag ska bege mig till dagens träningspass; BodyStep. En rejäl urlakning :o) - härligt!

Efter träningen
går jag in i favvoaffären och shoppar liten present tror jag minsann. En av mina kära vänner har fyllt jämnt för ganska länge sedan men jag har inte firat henne. Det tänkte jag göra lite idag.

Ha en skön lördag!
Kram Eva

Terese & Roger (ja och jag och Staffan då...)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...