13 maj 2015

❤️ Väggen...

The rum....

Onsdag och därmed lite lördag, för i morgon är det söndag fast det är torsdag. Men i och med att jag jobbar fredag, så får jag två helger... Eller ja, du fattar!

Ikväll har Staffan satt remsor och spacklat och så har vi gemensamt tömt rummet (på det som går att tömma), täckt golvet, förberett väggarna mm. 
I morgon är det dags att påbörja målningen av rummet och väggen.

De går framåt med stormsteg!

Nu har håller vi kväll och ville titta på något bra på tv....men en onsdag...suck...nähä....det finns inget att glo på. Så jag bloggar och nu ska jag titta in hos andra :)

Ha en skön kväll!
Kram Eva

 

1 kommentar:

  1. Det är kul med renovering och fix ..framför allt när det är klart :)
    KRAMISAR

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...