5 maj 2015

Spis och fläkt

Vit spis och en simpel fläkt!


Är lycklig. Är glad. Är nöjd.

Ny spis och fläkt på plats när jag kom hem :o). Hurra för snabb och fungerande spis och hurra för en fungerande fläkt. Man kan fråga sig hur vi har klarat oss utan fläkt så länge? Det har vi säkert inte. Troligtvis har grannarna frynt på näsan över matosen som vi har "skickat ut" genom terrassdörr *fniss*. 

Förresten, jag var ute på min PW. Dock under ett paraply - men har man bestämt sig så har man. 

Kram Eva

1 kommentar:

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...