5 maj 2015

Skitväder :(


Fotot taget i torsdags. Då jag var passagerare i bilen.


Fotot taget i morse när jag körde..






Man ser på fotot att regn och sol gör att det fullkomligt exploderar i naturen. Härligt! Rapsfälten är snart knallgula och jag bara ÄLSKAR det! Finns inget bättre vårtecken för mig.

Men, skitväder är det just nu ändå.. Jag gick inte ut på min PW på lunchen som planerat. Ah..kan ju inte se ut som en dränkt katt när jag ska ha kundbesök strax efter. Kanske jag kan ta den där PW´n när jag hjälpt Staffan bära in och installerat vår spis och fläkt *löjligt glad för det just nu...hahahaha*

Vi får se vad klockan blir - jag ska ju först till stallet med Maja direkt efter jobbet.

Huj som det kör ihop sig (skojar alltså...)
Kram Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...