31 maj 2015

Oj, tog visst en bloggpaus ❤️




Otroligt vad tiden ibland inte räcker till allt man vill. Ibland får man prioritera sådant man inte vill .. ;o). 

Veckan som gått har innehållit TV-inköp till Maja, examensfest för svägerska, träning, fixa med Majas rum, sorterat och sorterat, sålt soffa, tränat, tagit hand om sjuk Wille, fått hjälp av mamma att plantera blommorna jag fick av henne i present ❤️, fixa i rummet, fixa i gästrummet mm. 

Nu sitter jag här; i Majas nya fina rum tillsammans med just Maja (mysigt och en bonus jag inte räknat med ❤️) och håller kväll och tittar på Tv. 

Tyvärr är jag inte helt frisk själv..så jag och Wille stannar hemma i morgon och kurerar oss. 

Ha det gott!
Kram Eva


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...