4 maj 2015

Njutning

En del av njutningen i helgen!
Hela helgen har varit full av njutning. 

Vi har knappt varit hemma på hela helgen, men vi har träffat vänner och tankat härligt mycket energi. Energi som varar lääänge :). När man är lycklig efter varje dag, så spelar det ju ingen roll att man far än hit och än dit.

Det har varit en kanonhelg och jag mår bra helt in i hjärtat!

Igår, söndag, avslutade
vi helgen genom att få upp allt gips på väggen med stort V. Ytterligare ett steg i rätt riktning. Vi klippte gräsmattan, rensade ogräs och gjorde fint i trädgården. Det har varit strålande solsken hela helgen och idag måndag så har det regnat - Gissa om allt är helt grönt nu?! Otroligt vad sol och regn kan göra med växtligheten.

Vi har även beställt ny
spis och fläkt...Så klart går allt sönder någon gång, men denna utgift var kanske inte planerad...suck... Men, nu när det är beställt, så längtar jag till i morgon när allt är på plats!

Så klart har jag tränat massor också.
5 härliga LesMills pass på en vecka. Då har jag dessutom provat ett nytt pass som heter BodyAttack. Jodåsåatte....man kan väl säga att man skall icke hava inkontinensproblem för det var hiskeligt mycket hopp och studs och konditionskrävande. Men, jag är glad att Li fick med mig att prova - det blir nog fler gånger! Jättekul & jättejobbigt..

Nu ikväll har jag njutit igen - denna gång av att mysa med lillebror och titta på Ernst i Toscana. Ja jösses, det finns mycket att njuta av.

Ta vara på all njutning - det ger dig energi och får dig att må bra!
Kram Eva



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...