24 maj 2015

❤️ Födelsedag

Bilder från MIN dag!

Idag fyller jag år :o).
Vilken härlig dag jag har haft med mina kära ❤️.

Morgonen började med skönsång och presenter - älskar presenter! Kaffe och frukost och sedan körde vi till V:a Ströö39 och kollade om vi kunde hitta något som vi inte visste vi behövde. Härligt ställe! Köpte lite verktyg till ostbrickan - nu blir det ost för hela slanten när ni kommer och hälsar på...fniss..

Därifrån till Bagarboden i Vismarlöv och en mysig lunch. Färden gick vidare till Slättarps gård och avslutningsvis på Hallongården för glass. Sedan var vi nöjda och glada och körde hem i det fina vädret.

Staffan klippte gräsmattan och jag strök sofföverdraget till Majas soffa (skittråkigt, men ändå kul att det blev klart) och Majas gardiner och satte upp dessa också i det nya rummet. Älskar framsteg! Absolut kommer ni att bli tvingade att se foton sedan - det kommer det kommer!

Jag har sällan kalas när jag fyller år, men jag har alltid bjudit hem (eller ut) mamma på födelsedagsmiddag , så också idag så klart ❤️.  Vi lagade en laxrätt (himmelskt gott) och till det lite gott vin och en princesstårta till kaffet.

Nu är jag trött och helnöjd. Jag har umgåtts med mina kära - mer behöver jag inte. Men självklart är jag jätteglad över alla fina presenter och fina brev och alla jättemånga hälsningar på FB och sms och kort och telefonsamtal ❤️ Tack! ❤️

Det är kul att fylla år!

Nästa år har jag nog kalas, för jag tycker ju om att umgås med fler nära och kära. Då "femmar" jag.
Kram Eva

ps. har nu tvättat håret med Head&Shoulders två gånger och klådan och utslagen är borta - skönt! ds

1 kommentar:

  1. STORT GRATTTIS PÅ FÖDELSEDAGEN ♡
    Hoppas den blir bäst
    KRAMISAR

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...