7 maj 2015

BodyAttack


Den 1:a maj följde jag ju
med Li på ett BodyAttack pass som hon ville träna. Ah, tänkte jag - jag måste ju prova som sagt. Här i videon ser ni lite hur det går till. Skitkul, nu ska vi se när jag kan få till ett sådant pass till.

Ikväll har jag däremot
tränat BodyPump. Hade en riktig trötthetskänsla i kroppen innan idag och bara för att jag inte tränat på tre dagar så kom den där "nja..kanske inte orkar träna idag"-känslan och tanken. Ska försöka slänga in ett litet pass till innan torsdagens träning - så att jag inte får den känslan igen.

Nu sitter jag här i sängen

med Wille bredvid mig. Wille kollar sin ipad och jag bloggar och kollar TV. Det är en sådan härlig avslutning på en intensiv dag.

I morgon är det fredag (igen) och dags för finfredag och fredagsmys och inte att förglömma "Bonnamarknadsdags med tivoli"  - jag återkommer!

Kram Eva

1 kommentar:

  1. Men vad du tränar ..du är ju helt fantastisk
    Hur känns det i kroppen och hur länge har du tränat så här hårt nu ??
    Jag hoppas att du får en mysig kväll och bra start på fredagen så får du berätta vad är bonnemarknadsdag ?????
    nu ska jag lägga mig igen du huvudvärken vägrar ge med sig.. var tvungen att läsa favvobloggar ändå ;)
    KRAM Sanna

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...