17 maj 2015

Äta och sömnlös

Inte bra att sova för länge på söndagar... Nu är jag inte så trött :(. Däremot är jag konstant hungrig.. Har rensat skåp och kyl för att tillgodose binnikemasken ;o). Både nyttigt och icke nyttigt..i morgon börjar en ny vecka.. 

Wille ❤️ gick på kalaset och han hade roligt verkar det som! Själv fick jag tid till att måla alla tre fönsterbågar en omgång till. 

Nu närmar det sig inflyttning för Maja i rummet ❤️. Maja tänker flytta in innan dörren är på plats och det är ju okej så klart. Det kan dröja ett tag innan dörren är inköpt, hemkörd och installerad. Nu är det vitt och fräscht. 

Nästa inköp är listerna och så ska vi fixa till den byrån hon ska "ta över". Det är en vit Malm-byrå från IKEA och lådorna är urkassa för botten ramlar ut. Det är en äldre modell för IKEA har löst detta problem på dom man säljer nu. 

Och så ska klädseln till 3-sits soffan hon ärver av oss tvättas och "avkatthåras".. 

Näääää, nu måste jag i alla fall prova sova lite.

Sov gott!
Kram Eva
❤️


Någon har tappat en katt på mattan..

1 kommentar:

  1. Men vilken mysig ulltuss till katt :)
    Måste ju få se rummet :) hur det blir ..
    Hoppas du fick sova ordentligt, själv kommer jag vara hemma då kroppen sagt nej idag och huvudvärken vägrar ge med sig..kommer i omgångar hela tiden så jag passar på så fort det är ok att göra en massa ;)
    Ta hand om dig
    Kram

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...