13 april 2015

Skånsk mark!

Bildresultat för flygplan tecknat
Nästan "fakiren" upp 7.20 till Bromma.
Rask promenad till huvudkontoret.
Arbetsgrupp fram till 16.20 - med idogt arbete och diskussioner.
Fan..glömde mina läsglasögon, och med min skitdåliga syn så koncentrerade jag mig extremt mycket för att se - så nu har jag hemsk huvudvärk (okej, nu har jag gnällt)
Rask promenad till flygplatsen.
Eftermiddagsflyg åter till Skånsk mark (en något blåsig sådan...laxmackan åkte upp och ner.. Som tur var stannade den nere.) 17.15
Kändisjakt = 0... suck. Tråkigt.

Hemma igen och har nattat Wille, och själv ligger jag kvar i vår säng och bloggar, läser bloggar och kollar TV samtidigt (jepp, det kan jag!) Simultanförmågan ni vet..hahahahaha..

Det var min måndag, hur har din varit??

Kram på er alla!
/Eva








2 kommentarer:

  1. Osis att det var så blåsigt!

    Jag var sunkig och rejält förkyld. Bara att vila sig i form för att flyga ;)

    SvaraRadera
  2. Oj, vilken intensiv måndag! Kul att du var här i mina hoods över dagen :-)
    Hoppas tisdagen varit lugnare !

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...