8 april 2015

Ruff

foto anna kern, styling eva lindh

Vissa bilder går jag igång på. Denna till exempel. Härligt "ruffig" med fina saker. En hörna med detta hade jag väldigt gärna velat ha hemma.. 

Men, man kan ju inte få allt ;).

Just nu är jag på väg att få en vägg.. Jo, det är sant. Ja -nu är det kanske inte just jag eller bara jag som får en vägg. Staffan bygger just nu en skiljevägg in till Majas nya rum på ovanvåningen (tror det är fjärde rummet i ordningen som Maja får i detta hus..jisses..). 

Fint blir det, så småningom och framåt går det!

Hälsningar från Eva 
som äter äpple och dricker vatten men i 
drömmen äter god ost och dricker vin...präktigt värre....


1 kommentar:

  1. Kul med renovering! Jag gillar också ruff... blir lugn när jag ser en sådan blir. Lugn och harmonisk :-)

    Ha en fin dag. Kram!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...