27 april 2015

Orkar jag?

Äntligen - ikväll. Andra avsnittet - lär jag dock inte missa!


Frågan jag ställer mig just nu
är jag om jag orkar träna idag också.... Är väldigt sugen på ett BodyStep pass. Men jag somnade så himla sent i går (vet ej varför) och känner mig lite sliten. Antingen går den känslan över när jag kör hem (det är ju sol och fint!) eller så förvärras den....

Ah, ryck upp mig lite nu - klart jag ska träna :). Tja...vi får se... Lite splittrad är jag allt.

Ernst i Toscana
lär jag ju inte missa ikväll. Detta underbara program som gör att jag måste åka till Toscana. Hur ska jag hinna med det? Men, håll med om att det ser helt underbart fantastiskt ut? Så ni vet var ni hittar mig ikväll och i handen har jag säkert både mat och sedan en kopp té (om jag kommer iväg på träning vill säga).

Ha en härlig måndag!
Kram Eva


1 kommentar:

  1. Toscana, dit vill jag också... Hoppas du kom iväg till träning!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...