27 april 2015

Den där stunden

 

Du vet, den där stunden
efter ett hårt träningspass (så att svetten fullkomligt forsade och det sved satan i ögonen så att jag inte kunde se emellanåt) och när man så har ätit och duschat varmt och med min supergoda
RITUALS-duschkräm så sitter man här med tända ljus och en stor kopp med gott te.

Underbart! 

Jag njuter ju lite extra i och med att jag inte var överens med mig själv om jag skulle träna eller ej, och sedan så gjorde jag det och fy fasiken så härlig den känslan är.

Fast, nästa måndag (om jag tränar då) så måste jag bara kasta mig in i duschen direkt när jag kommer hem. Inte kasta mig över maten (eh..hungrig) och sedan sitta och frysa under tiden jag kollar Ernst i Toscana....

Nu ska jag rida vidare på den här känslan en stund till!

Kram Eva

2 kommentarer:

  1. Jag är så imponerad av att du bara gör saker när du väl bestämt dig :)
    Jag håller på att dra ut på det fast jag vet att jag nu får börja smått träna för läkaren… varför kan jag bara inte ta tag i mig själv ..älskar den där känslan efter :)
    KRAM och Godnatt finaste

    SvaraRadera
  2. Åhh den känslan är ju helt underbar och bra gjort av dig att ge dig iväg.
    Det tog mig 1 vecka att packa gym väskan, nu ska jag "bara" ta med den till gymmet också.

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...