13 mars 2015

Fredag hela dagen och kvällen :D

Bildresultat för badhotellet säsong 2
Love it :)!

Badhotellet
Det blev Badhotellet vi tittade på igår kväll. Det är mest "feel good" och det kände vi för igår. Hade vi nu orkat hade vi sett Blacklist efteråt, men vi somnade... Får se om vi hinner se det i helgen. Ikväll hoppas jag vi kan se Berg&Meltzer. Det är skönt att skratta en fredag och deras program brukar vara väldigt roliga!
Badhotellet är så härligt program - blir glad över att se det.

Finfredag
Idag är det finfredag. Att det är fredag vet du ju så klart. Men, på jobbet har vi nästan alltid FinFredag. Då klär man upp sig lite extra för att fira att helgen närmar sig. Många har CasualFriday - men vi kör tvärtom :).
Idag har jag därför både kavaj och höga klackar! Får se hur länge fötterna pallar i dessa skor..ganska så nyinköpta och inte Ecco om jag säger så......... Hade hellre haft Ecco och inte fått ont alls. Tror jag ska investera i ett par snygga höga klacka i Ecco. Hrm... bra där jag själv!

Nä.....jag är inte sponsrad av Ecco, men om någon läser detta som jobbar där, så blir jag det väääääldigt gärna ;)! Jag kan vara "testprovare" hahahahaha

Cirkelpass
Lunchträning idag. Kan ju inte börja med att åka ur utmaningen.. Har bara tränat 1 gång på Itrim denna vecka, så jag måste dit idag. Å andra sidan tränade jag Cirkelpass igår med kollegor här på jobbet, så träningsvärk har jag...aaaj....i triceps...skönt - då känner jag att jag har två.. Så bara "po träningen" !

Mot helgen!!!
Kram Eva




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...