12 mars 2015

88/89


Borgar
1990 tog jag studenten från Ekonomisk linje på Borgarskolan i Malmö. Igår när jag var hos mamma, hade mamma hittat årsboken 88/89. Jösses........... Så fantastiskt roligt det var att titta i den och ta lite foton på klassfotot mm. La upp det på Facebook och vips, en grupp har bildats med klasskompisar från den tiden och nu ska det planeras klassträff :). Det är ju 25 år sedan den 6 juni som vi tog studenten....det är med andra ord på tiden att vi träffas. Det ska bli hysteriskt roligt!!

Mamma
Hos mamma var det supermysigt som vanligt. God mat och prat. Också ett sätt att tanka energi! Tack mamma för igår!

Torsdag
Ikväll blir jag något splittrad.. :/. Klockan 21.00 är det tre program jag vill se..
1. Blacklist
2. Badhotellet
3. Bert & Meltzer Europa


Frågan är; vilket ska jag se "live".. Tur man inte har större problem just idag..

Ha det gott!
Kram Eva


Bildresultat för blacklist   Bildresultat för badhotellet säsong 2    Bildresultat för berg & meltzer i europa

1 kommentar:

  1. Va roligt med en återträff! Så kul att få träffa gamla klasskompisar!
    Vilket Tv-program blev det? Jag missade alla tre eftersom jag satt kvar vid datorn!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...