10 februari 2015

Tidig tisdag

Det är en tidig tisdag.
Wille äter frukost och jag sitter här och är klar.. Inte ofta jag har en stund över på morgonen, jag brukar fylla den där stunden i så fall med förberedelser.. Men inte idag. Nä, just nu tänkte jag ta mina 5-8 minuter och blogga och sitta i fåtöljen.

Maja är fortfarande sjuk. Sömn och vätska bör hjälpa. Maja själv blir väldigt rastlös, synd inte rastlösheten kan göra så att garderoben rensas till exempel... ;). Hoppas hon blir frisk snart.

Jag är inne i en "träningssvacka".. Inte läge när vågen pekar uppåt...vet inte vad som händer. Jag kan i och för sig inte påstå att jag inte tränar, för det gör jag. Jag tränar hemma, med pw och på jobbet. Men, att bege mig iväg på lunchen till Itrim tar emot... Kan ha att göra med att det alltid är katastrof på vår parkering när man ska ut och in. Det är jobbigt och irriterande och jag stannar hellre inomhus.
Men, idag ska jag verkligen iväg (hoppas jag..) Håll alla tummar du har, jag behöver det. Just nu trivs jag inte med mig själv. Det måste bli ändring på det!

Försöker och ska nu tänka positivt hela dagen och belöna mig med något när jag har tränat på lunchen. Vet inte med vad, men det bör ju inte vara något man kan tugga haahahahahah, om det inte är tuggummi :). Tankens kraft är enorm! Jag är bra, jag är duktig, jag ska träna på lunchen!



Önskar dig den bästa tisdagen!
Kram Eva

1 kommentar:

  1. Kom du iväg :) så duktig !!!
    Hoppas du haft en bra tisdag , jag har arbetat mina timmar och är helt slut ...
    Stor kram till dig

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...