4 februari 2015

Tågresa

Nu har jag varit vaken sedan 04.00..

Sitter på tåget på väg mot Göteborg och två dagars utbildning.
Full rulle i dagarna två. OM tillfälle ges så hoppas jag kunna utnyttja hotellets gym efter jobbet idag. Hade passat bra.. Men förra gången vi var uppe på likande utbildning så drack vi vin istället :) och gick ut och käkade både länge och väl. Å ena sidan fanns det inget gym på det hotellet vi bodde på då - å andra sidan är det roligare att dricka vin hehehehehehe...

Vi får väl se hur det blir. Först ska man orka vara med 9 timmar. Jag är säkert ganska mör med tanke på arla uppstigning.. Ja, ja - tanken är god.
 
Igår kväll tittade jag stolt på Maja när hon red i hoppgruppen. Hon är så duktig min flicka! 13 år och utvecklas så härligt mycket hela tiden. Carina är en duktig ridlärare. Älskar teknikträningen hon har. Det är ju så mycket man ska sätta fast i ryggraden. Maja har ridit sedan hon var 2 år, så erfarenhet har hon, och duktig har hon alltid varit - men att se denna utveckling är fantastisk! Ingen är någonsin fullärd :) - önskar faktiskt att Maja gick ytterligare en lektion i veckan - fast då dressyr. Än mer spännande är det ju att det inte är samma häst varje gång - jag är så stolt. Än har inte Maja mött sin "överman" i hästen. Kommer säkert.
 
Nu har jag skrytit mycket va? Skönt!

Att jag dessutom tycker att min son Wille är bäst på att dansa, det har ni nog redan förstått. Om inte, så säger jag det ingen :) - jag tycker Wille är bäst på att dansa!
 
Jo, jag säger detta till dom direkt också! Så klart!!
 
Snabbsova i 30 minuter står på schemat. Sedan är vi framme.
Kram och på återseende!
/Eva


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...