8 februari 2015

Solen

God söndag!
Härligt att vakna till solens strålar! Solen sipprade in mellan persiennerna. Det var längesedan :).

Fram till nu har vi ätit en lång frulle, fixat med katterna; klippt klor och borstar rejält och jag och Staffan har precis kommit in från en halvtimmes PW. 
Det bränner lite på kinderna efter blåsten och ögonen rinner som en kran trots att jag hade solbrillor på mig... Men vi har tankat sol!

Maja har tyvärr åkt på en rejäl förkylning :( och är däckad. Wille kollar in nya trolleritrick som han visar oss.

En förmiddag i min smak ❤️.

Nu börjar eftermiddagen!
Kram Eva


1 kommentar:

  1. Oj ingen snö kvar ???
    Här är det fullt med snö :( solen skiner dock men vinden vinet så jag stannar inne med lillskruttan som fortfarande är lite trött
    Önskar dig en fortsatt mysig söndag
    Kram
    Sanna

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...