20 februari 2015

Pizzafredag

Det är fredag!
Inte vilken fredag som helst utan Pizzafredag!

Ikväll våldgästar vi vänner och bjuder på pizza :). Så måste man gör om man är utslängd hemifrån...Men det gör inget, det ska bli himla mysigt och trevligt att ha fredagsmys på annan ort. Dessutom ska det planeras in en helg för spa :) - åh älskar spa! Finns mycket att välja mellan, så det ska bli roligt att se vad vi kommer fram till.


Här hemma är det hög musik..Maja spelar för hela kvarteret. Kan jag nog stå ut med ett tag. Jag ska ju ändå iväg..


Trevligt fredagsmys!
Kram Eva

3 kommentarer:

  1. Hoppas att helgen har varit skön. Det där med musik känns igen. Så länge det är samma musiksmak som man själv har så går det bra :-)

    SvaraRadera
  2. Generally I don't read post on blogs, however I wish to say that this write-up very forced me
    to try and do so! Your writing taste has been amazed me.
    Thanks, very nice article.

    Also visit my blog post weight loss, ,

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...