7 februari 2015

Mellomys

Ni som vet, vet.
Ni som inte visste, vet nu.

Jag tycker om att se Melodifestivalen :). Framför allt tycker jag om att engagera mig i hela festen. Jag är alltid nyfiken på hur programledarna ska klara det hela.
Som den skåning jag är, så njöt jag lite extra ikväll. Sanna och Robin gjorde det med bravur. Åh, så bra dom är - Robins show tittar jag alltid på för att jag tycker om just Robin och hans humor. Sanna tycker jag också om för att hon har en fantastisk röst.
 
Som programledare var det kanon!
 
Gör det bra, skåningarna ❤️!
 
Jag är nöjd med kvällens Mello.
 
Jag är nöjd att Eric Saade gick vidare - men gladast är nog Wille :)
Jag hade dock önskat att Rickard och Eliz också gick vidare till final.
En liten skräll hade ju inte gjort ont, dessutom var låten pampig.
 
Det blev en skön avslutning på en bra dag!
Vi flyttade mellan 9-14 och var på kalas mellan 16-19.30.
 
Nu, så här efter Mellon - häller jag upp ett glas vin, lutar mig bakåt i soffan med filten runt mig (frusen...) och tittar på Sherlock Holmes :). Nästan hela familjen är hos mig i soffan, det är bara Maja som fattas (är ute och ränner...).
 
Njutfullt.
Är det ett ord ens...?
 
Kram Eva
 


1 kommentar:

  1. Visst är det kul med lite glitter och glamour i februari!!!?? ja, Sanna och Robin fixade det galant!!! Fint av svt att texta deras låt som de sjöng i början!!!
    Trodde också att Rickard och Elize skulle gå vidare..men icke! Så trist att Molly inte gick vidare heller. Men är glad att Jessica tog sig till finalen! Må så gott!!!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...