26 februari 2015

Jo man tackar...

Håller ni med?
Förkylning
Igår var jag frisk som en nötkärna och sa till min kollega "Förvånansvärt nog så har jag klarat mig från förkylning. Konstigt med tanke på att alla kollegor och hela familjen är och har varit genomförkylda..".
Jepp, där fick jag bita i det sura äpplet :(
Igår kväll började nysningarna....och nu är det som att öppna en kran från näsan.. Men, jag är inte däckad - bara snorig. Så jag tränade Zumba igen på lunchen - härligt!

Man får vara glad för det lilla :).

Koltrasten
Igår kväll kallade Staffan på mig. Han var utomhus och fixade. Jag gick ut och lyssnade - och förstår ni - koltrasten sjöng för full hals. Yeeeeeeeeeees! Jag älskar koltrastar och deras sång. Det betyder vår för mig!

Nä, fikapausen över.

Kram Eva



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...