10 februari 2015

Jag kom iväg!

Badrum att vila ögonen på.. ;)
www.lantliv.com - där hittar du många fina bilder - som denna.

Förmiddagen gick i ett rasande tempo och vips var klockan "träning" och jo - jag sa högt till mig själv faktiskt (undrar om kollegorna hörde mig..) att "nu ska du iväg och träna Eva" "Ta på dig jackan och gå iväg".
Så jag gjorde det.
Det kändes fantastiskt skönt när jag var klar :). Det blev ett bra fyspass jag är supernöjd med mig själv. Tur ni inte såg mig efteråt..när jag efter jag duschat inser att jag inte har någon handduk med mig.........
Men, på Itrim finns en bastu, och har man tur är den igång och det var den! Jag smet in där och tog med mig papper..som jag sedan baddade kroppen med, hahahahaha - tur jag var ensam.
Det var inte första gången kan jag erkänna. Säkert inte sista heller.

Nu sitter jag här i soffan, nöjd och glad, och jag festat till det med frysta björnbär och lite lättkvarg. Plus att jag peppar mig själv genom att titta på Biggest Loser.

I morgon blir det en PW på lunchen - hoppas solen lyser lika bra i morgon som den har gjort idag!

Pepp, pepp, pepp!!

Hur går det med din träning då?
Kram Eva

Bildresultat för bastubilder
Så här ser INTE bastun ut...hahaha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...