3 februari 2015

Ibiza :)

Dagdrömmer..
 
En sådan här härligt vit vinterdag med sol och snö, så går tankarna direkt till vår bokade resa till Ibiza. Det är ca. 25 år sedan jag var där sist. Men jag lovar att denna resa blir annorlunda jämfört med då...hahaha... Jag tyckte om ön när jag var där då, Carolina Gynning älskar sitt Ibiza, släkt och vänner har varit där och alla har fattat tycke för denna härliga ö med rytm, sol och bad och god mat mm - och inte att förglömma Hippie Marknad :)

Så här ser det ut dit vi ska:

 
 
 
 
 
Nu är detta först till sommaren, och vi har precis avslutat januari.
Jag försöker så klart ta en dag i taget, men ibland är det skönt att dagdrömma.
 
Helt vanlig tisdag idag med arbete, träning på lunchen och stallet ikväll. Har tagit med mig extra mycket kläder - hatar att vara i stallet och frysa... :/.
Ikväll väntar familjemys med tänd brasa, middag och uppkrypna i soffan eller säng med värmande filt.
Härligt!

Kram Eva
 I morgon står väckarklockan på 04.00... Ska till Gbg med jobbet..
Mindre mysigt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...