18 februari 2015

Huvudet...

HelenaBlom
Åh, dessa fina badrum
www.lantliv.com

Varför huvudvärk varje dag?
Det frågar jag mig... Det är inte skoj. Jag har inte huvudvärk hemma. När jag vaknade i morse hade jag ingen huvudvärk, men när jag kommer hit till jobbet får jag det. Suck, det drar ner humöret lite och orken att träna på lunchen liksom försvinner på en sekund.

Men, jag ska kämpa mig dit idag ändå. Jag som under två år älskat att åka iväg på lunchen och träna har nu fått motstånd i kroppen. Inte för att träna, för jag tränar med glädje här på jobbet när vi kör cirkelpass - utan för att ge mig iväg.. Jobbigt att ta sig ner till bilen och köra iväg.

Jag vet...I-lands problem. Men lik förbaskat mitt problem och det växer sig större...

Hur ska jag göra för att komma över detta?
Pausa från Itrim?

Skickar en krya-på-dig kram till mamma som vi lyckats..smitta med diverse förkylning och hosta. Förlåt!

Kram Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...